Wednesday, December 31, 2008

nothing much

i don't have any specific thing to write, but i just feel like writing. itu namanya gedik. anyway, tomorrow is a new year. time flies really fast u feel as if everything happened yesterday. kenalah pasang lagu yesterday by beetles or boyz II men. but i prefer the latter sebab suara mereka adalah sangat harmoni you wish to be a black who could sing everything effortlessly. apakah? ok jangan menyimpang. dan-dan ni jugak aku pasang lagu yesterday tu. hehe.

ok lah, sempena tahun baru 1430 H dan 2009, saya ingin mengucapkan selamat tahun baru kepada semua. semoga tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya. harap maaf saya tak percaya dengan trend menanam azam untuk setiap tahun baru. kalau nak berubah menjadi baik, ubah jek la terus. tak payah tunggu tahun baru. kalau nak bercita-cita, pasang terus cita-cita tu. tak perlu tunggu tahun baru jugak. tapi kalau nak berazam, tidak menjadi kesalahan. sila teruskan. saya harap azam anda akan berjaya.

harapan saya, semoga kita sentiasa ingat untuk memakai tali keledar di belakang (dan depan juga kepada mereka [dan diri sendiri] yang selalu lupa atau buat-buat lupa) kerana esok, 1.1.09 akan berkuatkuasa saman. untuk mereka yang tergolong dalam kumpulan yang dikecualikan, silalah berasa lega.

saya juga berharap dengan kuatkuasanya undang-undang ini, saya bakal mampu untuk membeli kenderaan serbaguna idaman. amin. apakah kaitan?

No comments: