Wednesday, February 4, 2009

discovery: travel and living sleeping

i did not snore, did i??

malam tadi kami kena masuk bilik tidur awal karena si kecil tidak mahu tidur. so dalam jam 2230 kami buat-buat tidur di atas katil dengan harapan si kecil akan tidur. setelah beberapa minit berlakon, akhirnya si kecil berjaya juga tidur. dengan kejayaan ini, mak bapak si kecil turut berjaya tidur.

tapi pagi tadi roommate telah berkata dia terkena serangan gastrik dalam jam 0030. lalu bangun untuk membuat rutin agar kesakitan berkurangan. sewaktu bangun dia menyatakan bahawa saya berdengkur di dalam tidur. sungguh tidak percaya. tetapi dia ada bukti. cheh! rupanya dia merekod bunyi 'muzik' tersebut. lalu roomamate membuka handphone-nya dan memainkan fail yang bertajuk 'kroh2'. hampeh bukan??

sanggup dia berusaha di tengah-tengah malam semata-mata untuk merekod ayunan muzik mendayu-dayu roommate dia ini. tskkk.

it was so unbelievable listening to my own snoring. unbelievable sebab horror-nya bunyi itu! sangat tak boleh dipercayai. omg! roommate siap tanya penat sangat ke aku kerja semalam? as far as i am concerned, semalam was like every other day. dah la bila balik aku tak masak pun. so apa yang aku penatkan? tapi kalau consider accumulated penat, aci tak? penat yang dulu-dulu punya. hahaha.

oleh itu, haruskah aku membeli breathe right (ye ke nama dia ni?)? ala menda alah yang letak kat hidung masa tidur yang mana iklan dia dilakonkan oleh eizlan yusoff dan isteri itu? hihi.

1 comment:

mE™ said...

huhuhuhu..
bertuahnyer ruumet mrs natt ni yer.. sabo jer lah dalam dok sakit pun boleh lagi nak rekod2...haihh pak cik sape lah nih eh.. =P