Monday, April 13, 2009

lagho...lagho...

isk isk...i have a long list of to-do things. tapi apabila aku menjengah ba-ya-ba-ya aku telah terpengaruh altho i am aware that dia tiada intention untuk mempengaruhi aku. hehehe. ini kau punya pasal B. aku tetap nak salahkan kau. hehe.

anyways, template ini adalah cubaan testing 1, 2, 3. alamak testing testing ni teringat cerita mat noor kushairi and the velvet boys la weyyy. sokmo la testing before kugiran dia nak start gigg dekat rumah orang kahwin. hahaha. ceritu tu sangat kelakar ok sampai aku terbayang-bayang aksi setiap kugiran member. hebat betul si pengarah. buat cerita lawak yang boleh menghantui penonton. aku tak sure sape, it's either along kamaruddin or mamat khalid. whoever lah. tapi drama itu adalah batu, wattah? the drama rocks. haha bongok cuba buat-buat direct translation.

cukup-cukup. kena berhenti. banyak benda nak buat. dah lah nak cuti. sila berhenti menaip sekarang. tata pembaca. hingga ketemu lagi. kalau ada masa boleh cari template yang lebih sejahtera.

nota kaki: lusa adalah hari selepas esok. nantikan!

No comments: