Wednesday, November 12, 2008

hahahaha

boleh tak aku nak gelak sebagai tajuk? sebab aku gelak? berjaya juga aku solve problem dekat account blogger aku ni. memanglah buta IT tapi aku berjaya hasil aku tengok help directory. adeihh! tak tahan! okeh entry kali ini adalah berkisar tentang anak aku kena buli. aku tolong translate isi hati dia. ye la kan sebagai seorang bonda, haruslah ada telepathy dengan anak. so bila on bluetooth (wth?), aku dapatlah message dia, yang cuba di-convey kepada sepupunya.


dear kak aino,

you were being mean lah putting your tudung on me. i thought it was ok, but NO! it was not. you could see my hingus running down from my nose. i could tolerate your first attempt. but the second was terrifying. i got scared when you were about to put it on me. it was like a dark cave swallowing me inside.

you said that i almost looked like a girl. and mak thought i was cute.

i didn't like it anyway. i pray that i don't have to go through this experience again.

sincerely, umar

ps: mak, i think i need a bodyguard

ecehhh..anak aku cakap omputeh ke?

2 comments:

mE™ said...

huhuhu..umar so the comel..geram..siap lh nnt kak aino datang untuk membuat onar lagi...hehehe dh jgn cembeng eh..

Neri said...

hahaha alaaa ciannn umar! but don't worry umar, u still look adorable!!