Thursday, October 30, 2008

tag

UPDATED!


nanti ya aino, takdok masa lagi nak pikir. because at the meantime, i hate my boss, it hurts so much! gua memang bleh jadi mamee slurppp berapi sekarang ni! maybe i'll blog it out in a different entry. tsk.

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?

orang kira benda tak?

2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?

petrol, that was this morning, on my way to work

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?

am married, so tak perlu mengimpikan lagi la kan?

4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?

selama-lamanya..aminnnn

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?

deeply

6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?

food court jusco aci tak? hihi

7. Namakan buku terakhir yang anda beli?

what to expect the first year

8. Apakah nama penuh anda?

sila rujuk kad pengenalan saya

9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?

mak

10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?

the ex love of my life...will smith..huhuhu

11. Christina atau Britney?

neither of them

12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?

kalau masukkan baju dalam washing machine, sidai, lipat, iron pun kira sendiri kan? hehe

13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?

semua tempat adalah seronok sekiranya saya pergi dengan mereka yang saya sayangi..ecehhh..boleh jawab gini?

14. Pelukan atau ciuman?

i love them in combo..ngeeee :D

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda

citizen of malaysia, husband's niece, SIL's daughter, MIL's granddaughter, kid's cousin

16. 8 perkara yang amat saya gilai

roommate (boleh?), kid, food, dating, baking, reading, sleeping, resting

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan

apa eh? semua aku cakap

18. 8 buah buku yang paling terbaru di baca (magazines also can?)

is blog counted?

19. 9 lagu yang boleh saya dengar berulang kali

hardly listen to any song lately

20. 8 perkara saya pelajari tahun lalu

banyak sangat malas nak list

21. Mangsa tag seterusnya

bibi and wanana

No comments: