Thursday, October 16, 2008

minah jenin

extra rajin to create another post today. actually pissed off with a creature named boss. so rasa macam nak berazam tak nak buat kerja hari ni. aci ke? hehehe. baik aku layan jiwa.

aku suka berangan. satu, sebab kalu berangan banyak mana pun, duit takkan keluar. second, starting with berangan, maybe kita akan cuba realize kan apa yang kita berangan tu. at least subconsciously. jangan main-main ok, aku ni ala-ala psikik sikit, agak suka perkara subconscious. hahaha.

i have this dream (angan-angan ya, bukan mimpi) that one day i will acquire this skill (this refers to something that i am not mentioning yet, and no, not blogging) and i will be able to make a living out of that. so yesterday, aku macam ada nampak sedikit cahaya di hujung terowong. hehe. so semangat gua tiba-tiba macam membara balik ok? haruslah hari ni aku layan berangan jek. huehue. for start, i may have to reorganize some things. hopefully things will go smoothly for me. i know roomate will also give his blessings.

No comments: