Friday, March 28, 2014

tiba-tiba

tiba-tiba, aah tiba-tiba nak update hehe

sejak dua menjak ni emosi aku tak stabil
haritu tak stabil sebab pms, selamba nak menangih tak tentu hala
bukan ada orang tau pun, neng lah sorang-sorang, tah hape-hape
dapat duit takpe gak macam bangsa yang upah orang menangis bila ada kematian
ngek!

pastu emosi MH370
banyak sangat baca spekulasi, cerita-cerita families yang affected
pastu masuk pulak mode muhasabah diri, pun nak menangis
dengar pulak lagu kat lajio yang memang mode jiwang-jiwang
haihhh la qolbu aku ni, dah tua agaknya, mellow tiba-tiba

tapi pagi ini adalah sedikit stress
memanglah aku agree men are from mars, women are from venus
mana buku aku yang tu? siapa pinjam  tak pulang lagi?
ke dah pulang aku campak merata tak nampak dah?
ponek ann bebey, set timing set timing, tak mau donga
pehtu sibuk tanyo ok ko? ok apo ann kat office ni?
stress!

stress ini juga turut berpunca dengan jadual kerja yang tak confirm-confirm
aku dah buat kot paper work since february, ding-dong-bing-bong
sampai la ni tak boleh nak decide
ingat nak pergi germany tu dokek? macam pergi kota bharu?
mana nak arrange logistic domestika akustika nervosa lagi haishhh
logistic diri lagi, memang aku bersyukurlah ke hadrat Illahi kerana memberi keupayaan untuk multitasking
aku dah give-up takmo pi, so otak aku akan lebih tenang menyusun jadual kehidupan dan kerja tapi boss aku kata macam kena try gak dapatkan approval
heck! next week ada workshop jugak
15hb kena gi iskandaq pulak
adoiiii! busy ok, but aku suka, justify la existence aku kat sini ahaks
busy-busy sompek laie tulih ni
dah la, sambung paper work lain
kpi pun berlambak nak kono buek lagi
hari ni terpaksa amik halfday potang
tak dapat nak poie midveli boli leak, bila nak buek leak mushroom potato soup ni?
iskkk
macam-macam nak buat, sotong rasanya!

ok lah bye bye! tunggu tiba-tiba yang lain pulop

No comments: